• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65381
+
-

توزیع ۱۰۸ میلیارد تومان بین شهرداری‌ها دهیاری‌های هرمزگان

شهری
توزیع ۱۰۸ میلیارد تومان بین شهرداری‌ها دهیاری‌های هرمزگان

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: ۱۰۸ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان توزیع شده است. به گزارش فارس «شاکررضا مریدی» در گفت‌و‌گو با فارس گفت: این مبلغ ارزش افزوده در ۲ ماهه ابتدایی سال ‌۹۸ بین ۳۸ شهرداری‌ و ۱۰۹۷دهیاری‌ استان توزیع شده که رشد چشمگیری را نسبت به میزان مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. 

وی افزود: در ۲ ماهه سال ۹۷ نیز ۷۹ میلیارد و ۱۷۷میلیون تومان ارزش‌ افزوده بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان توزیع شد.  مدیر کل امور مالیاتی استان بیان کرد: در سال‌ ۹۸ توزیع عوارض ارزش افزوده رشد ۳۷ درصدی را نسبت به سال ۹۷ نشان می‌دهد.

مریدی میزان توزیع عوارض ارزش افزوده را به نسبت ۳۰ درصد روستاها و ۷۰ درصد شهرها بر اساس سرانه جمعیتی آخرین سرشماری رسمی اعلام کرد. وی بیان کرد: افزایش توزیع عوارض ارزش‌ افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که تنها نقدینگی تزریق‌شده به این نهادهاست، باعث افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی و... می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان بیان کرد: برای ملموس بودن هزینه‌کرد مالیات و عوارض برای شهروندان، از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها انتظار داریم برخی پروژه‌ها را با عنوان ارمغان مالیات نام‌گذاری کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید